Way of the Hunter
Den här autentiska jaktupplevelsen låter dig utforska och jaga i en stor öppen värld i USA och Europa. Upptäck verklighetstrogna djur i vackra miljöer och använd ett urval av detaljerade och realistiska vapen. Way of the Hunter bjuder på en stämningsfull och helt integrerad upplevelse bland otroliga vilddjur med autentiskt gruppbeteende. Se hur de komplexa ekosystemen reagerar och formas efter dina handlingar. Lär dig vad det innebär att vara en riktig jägare och sätt dina färdigheter på prov. Ta dig an utmaningarna med etisk jakt och en fängslande berättelse, eller njut helt enkelt av att fritt jaga i de detaljerade miljöerna.