I DAGENS STÄNDIGT UPPKOPPLADE VÄRLD HAR CHICAGO DET MEST AVANCERADE DATORSYSTEMET I USA - CTOS. I rollen som Aiden Pearce har du möjligheten att hacka hela systemet och göra Chicago till det ultimata vapnet i din jakt på hämnd. Men vad händer när din personliga vendetta påverkar en hel stad?