Upplev Watch_Dogs – årets fenomen 2014 – i den största utgåvan någonsin! Kliv in i rollen som hackern Aiden Pearce och förvandla Chicago till det ultimata vapnet i jakten på hämnd. Complete Edition (som innehåller spelet + Season Pass) ger dig ett nytt spelläge, vapen, dräkter och uppdrag där du får spela som den legendariska hackern T-Bone i en helt ny kampanj!