WARTILE Hel´s Nightmare
Onda makter har vaknat till liv, och en armé av Draugr-krigare väller in över de nordiska regionerna och sprider död och kaos vart än de går. I tysthet ser kungen av norden på medan byar plundras och dess invånare fångas och förs till Hel’s Pillar. Återigen måste du och ditt följe kämpa mot hotet från de odöda. Spela på fem nya, handgjorda stridsplaner och fortsätt följa historien efter Niflheim. Varje stridsplan bjuder på varierade taktiska utmaningar, var och en med sin egen känsla och stil. Led ditt vikingafölje till Hel’s Nightmare med den nya hjälten, dansken Ogier, vid din sida.