WARRIORS OROCHI 4: Legendary Costumes OROCHI Pack 1
Legendariska dräkter till dina WARRIORS OROCHI-befäl kommer att läggas till. Utkämpa strider på ett helt nytt sätt. ■Innehåll Legendariska dräkter till: Taigong Wang, Fu Xi, Nuwa, Sanzang, Kaguya, Nezha, Susano'o, Shennong, Yinglong och Nezha (Human) ■Gör så här Du kan byta dräkter från lägret genom att välja "Party" - "Select Costume".