WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 6
Nya banor blir tillgängliga under 'Select Battlefield' (välj slagfält). Ny spelmusik medföljer också. *Nya banor: 'The Rise of Kiyomori 1' 'The Rise of Kiyomori 2' 'Defense of Itsukushima' 'Monkey Hunt' 'Speed is of the Essence' *Ny musik: 9 ytterligare musikspår tillkommer.