Warhammer: Vermintide 2 - Varagza
Varagza-samlingen innehåller två premiumutseenden för Bardin Goreksson: Kahirn-hatten och Varagvlag-skinnet. Utseendena kan användas på Bardin Gorekssons Ranger-veteran-yrke. Om utseendena: Kahirn – hatt Imponerande hjälm i en stil som är populär i Worlds Edge Moutains. Bäst att gå i sidled genom trånga dörrar. Varagvlag – skin Vargskinnsrustning från en ensam ranger, möjligen utstött från sin grupp. Mycket varm, även i de kallaste trakter.