Warhammer: Vermintide 2 - Templar Herald
Tempelhärold-samlingen innehåller två premiumutseenden för Markus Kruber: hatten Griffon-kronan och skinnet Griffon-riddare. Utseendena kan användas på Markus Krubers Fotriddaryrke. Om utseendena: Griffon-krona – hatt Värdefull hjälp som tillhör en sedan länge död medlem av Riddarna av Griffon-orden. Griffon-riddare – skin Rustning från Imperial Knights Griffon, en tempelorden som grundades från en modig sekt av Knights Panther.