Warhammer: Vermintide 2 - Necromancer
Nytt yrke för Sienna Fuegonasus Andebesvärjare väcker de döda till liv för att uppfylla alla deras order. Sienna drogs till den svarta magin efter en strid med sin tvillingsyster Sofia och går nu ut i strid i spetsen för ett skelettkompani, med en Soulstealer Staff och en Ensorcelled Reaper för att ge sina fiender dödens gåva. Skär genom dina fiender med en Ensorcelled Reaper och töm dem på deras levande väsen med din Soulstealer Staff Anropa svart magi för att samla ett regemente av skelett som kan strida vid din sida Behärska andebesvärjarkonsten med en ny yrkesförmåga och ett nytt talangträd Följ livets väg med exklusiva karaktärsutseenden och nya kommentarer Utseendeföremål som medföljer: 3 nya karaktär-skins 1 ny hudfärgsvariation 4 nya hattar 5 nya Soulstealer Staff-illusioner 5 nya Ensorcelled Reaper-illusioner 3 nya porträttramar 6 exklusiva målningar OBS! När du köper Warhammer: Vermintide 2 – Necromancer Career får du 325 shillings (spelvaluta) som du kan handla med i spelbutiken.