Warhammer: Vermintide 2 - Forgotten Relics
The Forgotten Relics Pack är ett vapen- och utseendepaket som innehåller följande: 5 nya vapen. 4 nya målningar. 1 ny porträttram. Följande vapen medföljer: Griffon-foot – Victor Saltzpyre Ett perfekt och urskiljningslöst vapen för enögda prickskyttar. Kan användas av yrkena Witch Hunter Captain, Bounty Hunter och Zealot. Coruscation Staff – Sienna Fuegonasus Väck Aqshys kraft från marken och bränn allt till aska! Kan användas av yrkena Battle Wizard, Pyromancer och Unchained. Trollhammer Torpedo – Bardin Goreksson Trollhammer Torpedo är ett mästerligt dvärghantverk. Kan användas av yrkena Outcast Engineer och Ironbreaker. Moonfire Bow – Kerillian Glöm kogret, den här magiska bågen skapar pilar ur tomma intet! Kan användas av yrkena Waywatcher, Handmaiden och Shade. Spjut & sköld – Marcus Kruber Imperiets ryggrad. Bra för att hugga fiender och blockera slag. Kan användas av yrkena Mercenary, Huntsman och Foot Knight. Vid köp av Warhammer: Vermintide 2 – Forgotten Relics Pack får du 150 shillings (spelvaluta) som du kan handla med i spelbutiken.