Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Atylwyth Rime Master
Atylwyth rimfrost mästaren kollektionen innehåller två premiumutseende för Kerillian: Atylwyth kronhatten och Atylwyth sångarens mantelhud. Utseendet kan användas på Kerillians yrke Vägvaktare. Om utseendena: Atylwyth kronhatt – Hatt Traditionell klädsel av Vinterhjärtats vägvaktare, som också fungerar som väktare av rikets äldsta folksagor. Atylwyth sångarens mantelhud – Hud Det finns många vinterberättelser om Athel Loren, och år efter år berättar sångarsmederna i Atylwyth dem alla i skarpt stjärnljus.