Warhammer 40,000: Speed Freeks
Högoktanig stridsracing i Warhammer 40,000-universumet! Tävla och anpassa buggys, stridsvagnar och helikoptrar medan du bemästrar avancerad rörelsemekanik och explosiva vapen. Lås upp utrustning, skräddarsy dina fordon och använd Creation Workshop för att skapa, dela och spela egenskapade banor tillsammans med communityn! Mer fart. Mer eldkraft. Gå med i Speedwaaagh och plöj genom krigshärjade banor. Tävla ensam, mot bottar eller online mot andra spelare i flera olika spellägen. Bevisa att du är den snabbaste föraren i Deff Rally i ett stridslopp med åtta mot åtta, där fart, slughet och rå aggression avgör, innan allt avslutas i en intensiv slutspurt mot segern. Använd brutala och listiga taktiker i Kill Konvoy, där lagen försvarar sin gigantiska mekaniska Stompa samtidigt som de saboterar fiendens. Varje match exploderar i kaos när ni kämpar hela vägen till mållinjen. Varje fordon har sin egen spelstil och belönar spelare som behärskar olika färdigheter, list och brutala taktiker. När dammet har lagt sig kan du börja skapa ditt eget kaos, med en kraftfull nivåredigerare och över 400 olika objekt. Skapa racerbana och stridsfält ensam eller tillsammans med vänner i realtid, och dela dem sedan på Workshop, där du även kan ladda ner andras vilda skapelser.