Warhammer 40,000: Rogue Trader
Warhammer 40,000: Rogue Trader är ett berättelsedrivet, klassiskt rollspel från Owlcat Games, utvecklat i nära samarbete med Games Workshop. Ditt äventyr börjar ombord på ditt enorma tomhetsskepp som du använder för att resa mellan systemen i Koronus Expanse, en knapphändigt utforskad och otroligt farlig del av rymden.