Warhammer 40,000 Pack
Den ökända Krieg dödskorps marscherar in i Rust och tar med sig sin dystra, krigssmidda beslutsamhet till ön. Detta paket levererar stridsmärkt krigsutrustning, inspirerad av ett av Warhammer 40,000:s mest orädda regementen. Utrusta dig och marschera över ön klädd i deras signatur gasmaskerade Hazmat-dräkt. Bär din Krieg dödskorps ryggsäck, designad med den robusta praktiska Astra Militarum-utrustningen. Släpp lös dånet från Krieg kedjesvärd och Krieg hagelgevär, medan Krieg förvaringsbehållare förvandlar din bas till ett befäst fäste. Paketet innehåller: * Krieg dödskorps Hazmat-dräkt – Omskinning av farliga dräkten med den klassiska Krieg-gasmasken och trenchcoaten. Finns att applicera vid en reparationsbänk eller när du tillverkar föremålet i spelet. * Krieg dödskorps ryggsäck – Robust fältryggsäck för överlevnadssoldaten. Skinet Stor Ryggsäck (med muggen) kan appliceras vid en reparationsbänk. * Krieg Dödskorps Kedjesvärd – Avfyra Kedjesvärdet – en brutal motorsågs-reskin. Du kan applicera detta skinn vid en reparationsbänk eller när du tillverkar föremålet i spelet. * Krieg Dödskorps Hagelgevär – Ett dystert skjutvapen med verklig stoppkraft. Krieg Dödskorps Hagelgevär-skinnet kan användas med Pump Shotgun. Du kan applicera detta skinn vid en reparationsbänk eller när du tillverkar föremålet i spelet. * Krieg Dödskorps Förvaringsbehållare – Två Krieg-liknande förvaringsfat. En vertikal och en horisontell variant.