Warframe: Oraxia-paket
Med det nya Oraxia-paketet kan du förfölja ditt byte på de svävande öarna i Duviri! Innehåller den dödliga jägaren Oraxia och hennes signaturvapen och -anpassningar. Det här paketet innehåller: - Oraxia - Oraxia Chelicera-hjälm - Spinnerex - Scyotid - Arachna-rustning - Zygiella Ephemera - Scuttler Domestik-drönare - 370 platina Det här paketet kan endast köpas en gång per konto.