Warframe: Gunblade Battlekit
Skaffa Redeemer Gunblade – en garanti för att ingen fiende kommer stå i din väg – och lägg till de skimrande Opula-anpassningarna i din arsenal under en begränsad tid. Gunblade Battlekit innehåller: - Redeemer - Pyra Opula Syandana - Pyra Opula Sugatra - High Noon Stance-modd - 3-dagars affinitetsbooster Den här samlingen kan bara köpas en gång per konto.