Warface: Clutch — startpaket för skyttesoldater
Gör dig redo för seger med startpaketet för skyttesoldater! Förstärk din arsenal med ett förstklassigt gyllene vapen, 1500 Kredits och speciella boosters som ökar din XP och dina spelintäkter. Redo att dominera slagfältet? Hämta ditt paket idag! Paketet innehåller: - 1500 Kredits - Gyllene Kobolt Kinetik EDGE-gevär - VIP Booster (30 dagar) - Mega VIP Booster (30 dagar)