“War Thunder never changes” Pack
Detta paket innehåller: 2299 kungsörnar Premiumkonto i 13 dagar Unique title: “World on Fire” Unik dekal: "Wasteland Crawler” War Thunder. War Thunder förändras aldrig. Redan vid starten, när de första spelarna greppade kontrollerna i jaktflygplan och bombplan, spreds den ständiga debatten om spelets sanna natur och kärna långt utanför forumens gränser. Året är 2299. Mycket av det man sett i spelet hade redan glömts bort, övervuxet av legender och myter. Endast en vandrare från det hemliga Skyddsrum 113 kände till sanningen. I åratal vandrade han genom ödemarken i jakt på den legendariska D-punkten. Punkten där allt började. Punkten där allt måste få sitt slut.