War Thunder - 150 Golden Eagles
Golden Eagles är spelets valuta som kan spenderas på ett Premium-konto eller annat innehåll som: Premium-maskiner, snabbare utveckling för besättningar, extra hangarplatser, och reservflygplan. De kan även växlas in till en annan spelvaluta — Silver Lions. För 150 Golden Eagles kan du skaffa ett Premium-konto i en dag, vilket låter dig tjäna dubbelt så mycket RP och fler Silver Lions för varje strid.