War Thunder - 1000 Golden Eagles
Golden Eagles är spelets valuta som kan spenderas på ett Premium-konto eller annat innehåll som: Premium-maskiner, snabbare utveckling för besättningar, extra hangarplatser, och reservflygplan. De kan även växlas in till en annan spelvaluta — Silver Lions. För 1000 Golden Eagles kan du skaffa ett Premium-konto i en vecka, vilket låter dig tjäna dubbelt så mycket RP och fler Silver Lions för varje strid, eller en premium-maskinerna. Alla Premium-plan låter dig tjäna mer RP och Silver Lions för varje flygning och de kommer utrustade med all tillgänglig utrustning.