War Robots: Frontiers – 250 WarpReals (+ 20 i bonus)
Innehåller 270 (250 + 20 i bonus) WarpReals som du kan lägga på nytt innehåll i War Robots: Frontiers. Använd den här spelvalutan för att uppgradera ditt Battle Pass, få kosmetiska föremål och anpassningsföremål och mer därtill. Fyll på och storma Wild Ten med stil!