War Robots: Frontiers – 2 500 WarpReals (+ 500 i bonus)
Innehåller 3 000 (2 500 + 500 i bonus) WarpReals som du kan lägga på nytt innehåll i War Robots: Frontiers. Använd den här spelvalutan för att uppgradera ditt Battle Pass, få kosmetiska föremål och anpassningsföremål och mer därtill. Fyll på och storma Wild Ten med stil!