MY.GAMESSkjutspel
Innehåller 1 425 (1 250 + 175 i bonus) WarpReals som du kan lägga på nytt innehåll i War Robots: Frontiers. Använd den här spelvalutan för att uppgradera ditt Battle Pass, få kosmetiska föremål och anpassningsföremål och mer därtill. Fyll på och storma Wild Ten med stil!