War Hospital - X-Ray
Spela detta exklusiva kapitel för att möta nya utmaningar och upptäck Marie Curies berättelse och hennes roll inom militärmedicin. I detta valfria kapitel är Marie Curie baserad nära ditt sjukhus och behöver därmed din hjälp. Med sin röntgenbil och sina unika talanger kan den berömda expertforskaren vara en värdefull tillgång för att hjälpa dig att rädda fler soldater.