Voyeur Pack IV
Detta gratispaket hjälper dig hålla igång dina flerspelarmatcher om din partner har laddat ned ytterligare nedladdningsbart material. Detta gratispaket låter dig inte använda något nedladdningsbart material, men det tillåter full kompatibilitet i flerspelarmatcher. Dessutom, som tack för att du stöder Saints Row IV, får du ett paket med kostymer utan kostnad.