Volley & Tennis Bundle Blast
Super Volley Blast: Super Volley Blast är ett superroligt, galet beachvolleyspel. Det har ett fantastiskt story-läge (1 eller 2 spelare), snabbmatcher och turneringar (4 och 16 spelare), en komplett avatar-editor och 8 snygga banor över hela världen. Ha kul i singelspelläget Super Blast med en kyckling som boll, spel på halt isgolv och annat galet. Anpassa reglerna och slå kompisarna... Så här har du garanterat aldrig spelat volleyboll! Super Tennis Blast: Starta din professionella karriär i World Tour-läge, träna upp din förmåga och bli en tennislegend som spelar på tennisbanor runt om i världen. Ha fester hemma i soffan och spela singel- och dubbelturneringar med klassiska regler eller de fantastiska Súper Blast-lägena. 5 minispel och en kraftfull avatar-redigerare gör den bästa tillgängliga tennisupplevelsen komplett.