Void Prison
Spelupplägg Void Prison är ett fartfyllt arkadspel där du placeras i en ständigt krympande ring. Använd båda analogspakarna för att bekämpa fienderna som angriper och låt dig inte slukas av tomrummet. Klara prestationer för att låsa upp nya utseenden och krafter, och ta dig överst på topplistan! Utvalt innehåll - Global och vänbaserad topplista - Diverse prestationer - Oändligt arkadupplägg - Styr med analogspakarna - Massvis med upplåsbara utseenden och krafter - Enkel men effektiv pixelgrafik med snygga effekter - Balanserat upplägg som uppmuntrar dig att bli bättre för varje omgång - Belönande spelmekanik som gjord för tävlingar - Unikt utbud fiender med stor variation - Legendariska väjningar Milstolpar Genom att låsa upp prestationer låser du även upp diverse krafter som låter dig komma längre i spelet och klättra högre på topplistan. Dessutom får du nya utseenden som gör dig riktigt snygg.