Void Crew - Calamity Supporter's Pack
Du överlevde nätt och jämnt tillsammans med besättningen. Du stirrade in i Void. Och nu tornar farorna upp sig med Maximala Katastrofer. Calamity Supporter’s Pack är för Ectypes som vill se farligt stiliga ut samtidigt som de stödjer den fortsatta utvecklingen av Void Crew och co-op-kaoset. Utrusta dig med exklusiva kosmetiska belöningar, smidda någonstans mellan experimentell vetenskap, dåligt omdöme och fullständig kosmisk kollaps. INNEHÅLLER: EXKLUSIVT JETPACK - Calamity Angel Jetpack - Calamity Angel 'Wings' EXKLUSIVA HJÄLMAR - Singularity Mind - Void Mentality - Void Drifter RUSTNING OCH UTRUSTNING - Calamity Engine Chestpiece - Calamity Shoulderguards RUSTNINGSMÖNSTER - Grain - Rusted FÄRGSCHEMAN - Anodized - Copperclad - Golden Void - METEM Morality ANSIKTSPROJEKTIONER - Bomba - Collapse - Hot Fire Oavsett om du reparerar skrovskador under tung beskjutning, driver hjälplöst genom rymden eller råkar överbelasta något extremt dyrt, kan du lika gärna se fantastisk ut medan du gör det. Viktig anmärkning: När du köper denna DLC visar du först och främst ditt stöd för spelet och för oss, utvecklarna bakom det. Det kosmetiska innehållet är egentligen bara vårt sätt att säga tack för att du spelar och stöttar! MÅ METEM BESKYDDA DIG!