VIP-Pass
Lås upp alla multiplayerlägen online i GRID 2, tre häftiga bilar, samt möjligheten att ladda upp höjdpunkter direkt till YouTube** med VIP-passet* till GRID 2.Innehåller: Honda NSX RAlfa Romeo GiuliettaDodge Challenger SRT8**Xbox 360-hårddisk krävs.*Du behöver inte köpa om du redan har en VIP-passkod.