Verlore Tyd en Drome - Bundle
Två abstrakta, eteriska världar kolliderar i detta mystiska paket, förbered dig på att föras till två distinkta världar som blandar tolkningsdesign och mänsklig nyfikenhet i en unik kombination av plattformsspel, pussel och utmaningar. Detta paket innehåller de fullständiga spelen av både 'n Verlore Verstand och Tyd wag vir Niemand. 'n Verlore Verstand: I 'n Verlore Verstand kommer du att föras till en verklighet av drömmar och mardrömmar. Vad kommer du att upptäcka om dig själv på denna resa genom det undermedvetna? I dessa okända riken måste du resa genom labyrinter av minnen för att så småningom hitta din egen sanning. Tyd wag vir Niemand: Manipulera tiden till din vilja när som helst för att lösa utmaningar, undvika dödliga fällor och ta dig till slutet av denna märkliga resa. Tyd wag vir Niemand är ett abstrakt indieäventyr fyllt av mystiska miljöer som kommer att sätta dina förmågor på prov och engagera dig i en värld av mystik och förundran.