Värdepaket – FOR HONOR
Värdepaketet innehåller: - 22 000 steel - Den exklusiva stridsdräkten Star Struck upplåst för alla hjältar Värdepaketet innehåller den mytomspunna dräkten Star Struck till alla hjältar och 22 000 steel som du kan använda för att låsa upp och anpassa hjältar, vapen, rustningar med mera! Kan endast köpas en gång.