Paradox InteractiveRollspelAction och äventyr
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 - Santa Monica Memories låter dig återuppleva nostalgin från det ursprungliga Bloodlines. Detta kosmetiska paket innehåller ikoniska föremål för att dekorera din fristad, som till exempel en stoppskylt, Ankaran Sarcophagus och Voerman Portrait. Med Santa Monica Memories kommer din fristad dessutom att prydas av en neonskylt för klanen varje gång du slutför spelet som en ny klan.