Valtra T-Series COW
Utöka din upplevelse i Farming Simulator 17 med DLC:n Valtra T-Series Cow Edition och få tillgång till denna unika traktor. När den är nedladdad kommer extrainnehållet att vara tillgängligt i spelbutiken. Se till att du har tillräckligt mycket spelvaluta för att köpa det.