Valley
Utforska den stora och magnifika världen i Valley medan du använder den kraftfulla L.E.A.F.-dräkten: ett slagtåligt exoskelett som ger exceptionell snabbhet och smidighet tillsammans med den fenomenala förmågan att kunna manipulera liv och död för samtliga levande ting. Valley är ett äventyr i förstaperson som inte liknar något annat. Gömd i en avlägsen del av de Klippiga bergen så finner du dig själv förvirrad i en avskild dal. Med hjälp av den fantastiska L.E.A.F.-dräkten (Leap Effortlessly though Air Functionality), kan du springa och hoppa omkring i vackra skogar, farliga ruiner, och många andra vidsträckta miljöer; allt medan du kan kontrollera liv och död, samt avslöja de häpnadsväckande hemligheter som den mystiska dalen döljer.