Valkyria Chronicles 4 Demo
En kontinent uppslukad av krigets bittra lågor! Valkyria Chronicles 4 äger rum inom samma tidsram som det första Valkyria Chronicles, men fokuserar på federationens Squad E. Kapten Claude Wallace och hans barndomsvänner ger sig av för att slåss för frihet i detta desperata krig, men iskalla snöstormar, vågor av imperiets soldater, och valkyriornas gudomliga krafter står mellan dem och segern. Stridssystemet BLiTZoch grafikmotorn CANVAS är tillbaka! Nästa generation av stridssystemet BLiTZ - Stridssystemet "BLiTZ", som är en blandning av turbaserad strategi sett uppifrån, RPG och tredjepersonsskjutare i realtid, är tillbaka. Slåss mot det imperiella hotet med fler enheter på större kartor än någonsin tidigare. En explosiv ny enhet kallad Grenadier och många alternativ för både offensiva och defensiva stridsåtgärder debuterar i Valkyria Chronicles 4. En extravagant akvarellvärld - Seriens berömda handmålade visuella stil är tillbaka! Grafikmotorn CANVAS är inspirerad av akvarellkompositioner och kombinerar visuella element från både verkligheten och fantasin för att skapa en uttrycksfull värld full av färgglada känslor. Se Squad E:s äventyr utspela sig som i en interaktiv tavla.