Matcha kort antingen efter färg eller valör och spela specialkort för att ändra förutsättningarna. Tävla om att tömma din hand innan dina motspelare i det klassiska spelläget eller anpassa upplevelsen med husregler för att se till att du och dina vänner aldrig spelar samma spel två gånger! Och gör dig redo för något helt nytt med aldrig tidigare skådade temakort som verkligen ändrar hur du spelar spelet!