UNDYING Skin Pack - Series 1
Vi är stolta över att presentera Undying Cosmetic Skin Pack Series 1! Detta erbjudande innehåller över 14 unika outfits för Cody och Angling att bära under apokalypsen. Ladda ner nu för att ge en fräsch och rolig touch till Anglings och Codys utmanande överlevnadsresa! Cody och Anglings outfits 1. Astronautdräkt: ”Mamma, finns det zombies i rymden?” 2. Ödemarksdräkt: Oavsett vilken ödemark det är, är du redo att erövra den. 3. Pilotdräkt: Hej, kom ihåg att spänna fast säkerhetsbältet. 4. Basket Fan West Kostym: När fansen stödjer laget i West Division väljer de den här. 5. Basket Fan East Kostym: När fans stöder laget i östra divisionen väljer de den här. 6. Piratdräkt: Mod, beslutsamhet och ingen sjösjuka - det är mottot. 7. Pro Hitman-dräkt: Efter att Anling och Cody har sett en klassisk film och lämnat biografen klär de sig så här. 8. Tävlande kostym: Ställd inför detta liv-eller-död-spel väljer du att fortsätta! 9. Djuphavsdykardräkt: ”Det borde inte finnas några zombies i djuphavet, eller hur?” 10. Taoistisk zombiemördardräkt: Den oemotståndliga mystiska kraften från öst...! Endast Anling-dräkter 1. Future Cyborg Suit: ”Mitt liv har inte nått sitt slut. Jag kommer tillbaka!” 2. Jättepandadräkt: Denna fluffiga söta varelse... 3. Jurassic-dräkt: Jämfört med vår värld, är det inte lättare att överleva under juratiden? 4. Hämnddräkt: ”Attackera mig med allt du har.” Endast Cody-utrustningar 1. Sheriffdräkt: Gatukriminella kommer alla att tystna inför dig. 2. Dinosaurie Onesie: Att klä ut sig till dinosaurie för att skrämma zombies... är inte det varje barns dröm? 3. Dragon Heirloom Suit: Tyst, jag är på väg att börja mina ”Dragon kicks”! 4. Shark Onesie: Sedan filmen ”Hajen” blev populär har dessa hajar blivit förbjudna på gatorna.