Undead Nightmare-paket
Nytt för Red Dead Redemption är Undead Nightmare Pack som innehåller ett helt nytt enspelarläge där vi följer John Marston i hans sökande efter ett botemedel mot den högst smittsamma pesten som sprider sig över gränsområdet. Tillsammans med det episka äventyret kommer Undead Nightmare Pack även att innehålla ett helt nytt flerspelareläge utöver nya spelfunktioner, vapen, odöda djur och mytomspunna varelser.