Ultratron
Upplev den beroendeframkallande känslan hos de gamla arkadspelen men spelet är uppdaterat till 2000-talet med unika uppgraderingar, spelaranpassad svårighetsgrad och ett nyansrikt taktiksystem. Ultratron är ett arenaskjutspel för två spelare. Det är inspirerat av några av de bästa, klassiska arkadspelen och uppdaterat till 2000-talet. Den sista människan i universum har dödats av ondskefulla robotar. Du är den sista kvarvarande mänskliga stridsroboten. Ditt uppdrag är att slåss på fler än 40 arkadnivåer för att slutligen möta fyra jättelika robotbossar. Ultratron är ett arkadspel på steroider som kombinerar riskfyllt arenaspel med uppgraderingssystem, spelaranpassad svårighetsgrad, assisterande drönare, specialvapen med särskilda förmågor, rankningslistor online och samarbetsläge för två spelare.