Ultimate Upgrade-paket 2
Ultimate Vault Hunter Upgrade-paket 2: Digistruct Peak Challenge innehåller 11 nya nivåer av karaktärstillväxt, ny legendarisk utrustning, och den utmanande kartan “Raid on Digistruct Peak” bjuder på spelande på hög nivå. De spelare som vill få ut så mycket som möjligt av sin Borderlands 2-upplevelse kan kombinera det första Ultimate Upgrade-paketet och Ultimate Upgrade 2-paketet och maximera antalet nivåer med 72 samt få ännu mer legendarisk utrustning och nya övernivålägen!