Ultimate Point Bundle 5
Det ultimata värdepaketet! Detta exklusiva Ultimate Point-paket innehåller 900 poäng samt sällsynta prestigefyllda föremål som kan påskynda din karaktärs tillväxt snabbare än någonsin! Missa inte denna engångsmöjlighet! Detta exklusiva paket innehåller: -900 Poäng -Intensive Manual x1 -Väljbar Growth Box Ticket x15 **Om köpt kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/brukade spelobjekt som inte kan återhämtas. **Föremål från detta paket skickas till din meddelandebox direkt vid köp.