Uboat Attack: Zeppelin DLC
Ett nytt fruktansvärt fartyg har anslutit sig till striden! Med denna DLC låser du upp: - En ny luftangreppsförmåga för att förstöra fiendens styrkor - 5 000 hammare för att stärka din bas - Ytterligare styra torpeder för svåra tider Du kan inte bli en stor kapten utan ett bra skepp.