Uboat Attack: Vortice DLC
Ett nytt fruktansvärt fartyg har anslutit sig till striden! Med denna DLC låser du upp: - En ny charmförmåga för att förvirra fiendens styrkor - 15 000 medaljer för att uppgradera dina skepp - Ytterligare trippeltorpeder för svåra tider Du kan inte bli en stor kapten utan ett bra skepp.