Two Strikes - Shinigami
Shinigamin Sänker Sig DLC Efter att länge ha betraktat från skuggornas slöja, stiger Shinigamin nu in på arenan. Själasamlaren för med sig varje teknik stulen från de fallna — arkitekten bakom Two Strikes står under ditt befäl. Kall, tålmodig och allvetande strider han inte för ära eller stolthet, utan för att avgöra hur varje historia slutar. På slagfältet är Shinigamin både oundviklighet och avrättning. Han anpassar sig till sin motståndares stil och vänder deras egen styrka mot dem med förödande precision. Varje slag är avvägt. Varje rörelse är oundviklig. Att möta honom är att konfrontera ditt sista ögonblick. Detta DLC-paket innehåller den spelbara karaktären Shinigami, med en helt unik uppsättning rörelser med attitydskiftande strid, rituella avrättningar och själsstjälande avslutsattacker. Också inkluderad är en ny bana, The Twilight Gate, där andar vandrar mellan liv och död — ackompanjerad av ett originalmusikspår komponerat exklusivt för denna utgåva. Shinigamin är fullt spelbar i alla online- och offline-spellägen.