Two Strikes - Baki Hanma
Baki Hanma, världens starkaste tonåring, ansluter sig till den brutala världen i Two Strikes. Född till att slåss och tränad för att övervinna alla gränser tar Baki med sig en oöverträffad kampskicklighet och en okuvlig vilja till slagfältet. Med benkrossande slag, blixtsnabba reflexer och en vilja smidd genom otaliga strider skakar Baki om striden som aldrig förr. Detta DLC-paket innehåller den spelbara karaktären Baki Hanma från den populära animen Baki Hanma, med ett helt nytt rörelsemönster och nya animationer. Även inkluderat: en helt ny arena, The Underground Arena, samt ett exklusivt originalmusikspår. Baki är fullt spelbar i alla online- och offline-lägen.