Turn 10 Select-bilpaket
Turn 10 Select-bilpaketet till Forza Motorsport 6 innehåller flera spännande bilar som du kan skaffa, köra och anpassa. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Motorsport 6-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång.