Turbo Golf Racing
8 Player Online Race Tävla mot upp till sju andra spelare i en Grand Prix-liknande tävling. Boosta, rusa och glid för att bli den första som får ner bollen i hålet. Träffa boostplattorna för att susa förbi dina rivaler, ta genvägar för att överlista dem och använd förmågor för att stoppa dem. 1v1 Golf Showdown Delta i den ultimata uppgörelsen 1 mot 1, där precision vinner över snabbhet och segern tas hem med minst antal slag. Spana in banan med den exklusiva flygkameran och slå bollen längre än tidigare med den kombinerade spurtmekaniken. Sätt dina golfkunskaper på prov i avslappnade eller anpassade spel! Time Trials Tävla mot klockan för att vinna stjärnor och låsa upp nya banor! Jämför din bästa tid på varje bana med dina vänner eller säkra din plats på den globala topplistan! Power Cores och förmågor Utrusta dig med unika Power Cores som passar din spelstil. Träffa bollen med mer kraft, spinn eller studs samtidigt som du använder kraftfulla förmågor för att gripa tag i, frysa eller hålla fast bollen. Anpassning Stick ut från mängden i ditt personliga fordon. Upplev över 1 biljon olika kombinationer med anpassningsbara karosser, bollar, hjul, spoilers, sköldar, färger och boosters! Kör genom banorna Använd dina vingar, hjul och intelligens för att navigera i terrängen, dra nytta av boostkuddar och boostringar, samtidigt som du undviker ruffen, bunkrar och träd! Färdas genom unika biomer som inkluderar forntida aztekiska tempel, rymdbanor som utmanar gravitationen och industriella ödemarker!