Tundra Recon-paket
Innehåller Tundra Recon Suit och Aegis VII Survivalist.Tundra Recon Suit: Den här dräkten användes av tidiga Tau Volantis-expeditionsgruper och har invävda paraffinbaserade nanotechfibrer för att bibehålla kroppstemperaturen oavsett förhållanden.Aegis VII Survivalist: Döpt efter planeten Aegis VII kombinerar det här vapnet en kompakt Plasma Cutter och Suspended Ripper. Det här vapnet har en titanyta som tagits fram för att utstå de tuffaste av förhållanden.Det här paketet medföljer Tau Volantis Survival Kit.