TTT2 - Extralåtar, TEKKEN
Välj bland 27 låtar från första TEKKEN och fixa en egen spelmusikupplevelse! Alla spår är tillgängliga i spelet via TEKKEN TUNES-läget. *Detta nedladdningsbara material innehåller samma data som TEKKEN-bonusspåren som finns i TEKKEN TAG 2 Bonusspår - paket A. Var uppmärksam så att du inte råkar köpa samma bonusspår flera gånger.