TTT2 - Extralåtar, TEKKEN 4
Välj bland 20 låtar från TEKKEN 4 och fixa en egen spelmusikupplevelse! Alla spår är tillgängliga i spelet via TEKKEN TUNES-läget. *Detta nedladdningsbara material innehåller samma data som TEKKEN 4-bonusspåren som finns i TEKKEN TAG 2 Bonusspår - paket B. Var uppmärksam så att du inte råkar köpa samma bonusspår flera gånger.